• If you are citizen of an European Union member nation, you may not use this service unless you are at least 16 years old.

View
 

13 Ποσοστώσεις

Page history last edited by Γ. Χατζηχρήστος 15 years ago

13. Ποσοστώσεις

 

13.1 Σε Τοπικό και Κλαδικό επίπεδο δεν εφαρμόζεται καμία ποσόστωση.

 

Comments (7)

Costas Legakis said

at 4:24 pm on Aug 31, 2009

13.2 Διαφωνώ με την ποσόστωση των γυναικών. Αν είναι να βάλουμε κι άλλες ποσοστώσεις τότε. ΑΜΕΑ, ομοφυλόφυλοι/ες, μετανάστες κλπ. Κουλτούρα χρειαζόμαστε, όχι ποσοστώσεις.

Γ. Χατζηχρήστος said

at 6:51 pm on Aug 31, 2009

Costa Legaki, το επιχείρημα σου δεν με πείθει! Η κουλτούρα δεν διαμορφώνεται έτσι, χωρίς τομές και παρεμβάσεις. Οι γυναίκες δεν είναι μειονοτική κατηγορία όπου οι αποκλεισμοί έχουν να κάνουν με τα ανθρώπινα δικαιώματά τους. Οι αποκλεισμοί πρώτα και κύρια βρίσκεται στην αντίληψη που έχουν οι γυναίκες πρώτα για την πολιτική και βεβαίως και οι άντρες. Και αυτό δεν είμαι σίγουρος ότι είναι θέμα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Άρα να το συζητήσουμε λίγο παραπάνω

Πάνος Δαμέλος said

at 12:37 am on Oct 12, 2009

Πολύπλοκο θέμα, προσωπικά συμφωνώ εν μέρει και με τις δύο απόψεις. Από τη μία καλό είναι να καταπολεμούμε τυχόν φαλλοκρατικές αντιλήψεις όπου υπάρχουν (προφανώς και στα μέλη μας) και να ενθαρρύνουμε τις γυναίκες, από την άλλη είναι σωστό κι αυτό που λέει ο Κώστας, υπάρχουν κι άλλοι που είναι θύματα προκατάληψης. Φυσικά, ακόμα και για πρακτικούς λόγους δε γίνεται να μεριμνήσει το καταστατικό υπέρ των ΑΜΕΑ, ομοφυλόφιλων, μεταναστών κλπ. Δεν ξέρω, το ρίχνω λευκό στο συγκεκριμένο θέμα.

Γ.ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ said

at 7:18 pm on Sep 3, 2009

Costa Legaki,Συμφωνώ απόλυτα, δεν καταλαβαίνω και δεν δέχομαι καμμία έννοια ποσοστώσεων με οποιαδήποτε δικαιολογία. Γιατί όχι ΣΥΡΙΖΑ γυναικών?

Αλέξανδρος Τσατσαρούνος said

at 12:18 pm on Oct 12, 2009

Συμφωνώ κι εγώ. Η ποσόστωση είναι ξεκάθαρη διάκριση με απολίτικα χαρακτηριστικά (όσο σημαντικά και να είναι αυτά κοινωνικά). Προτιμάται κάποια για να μετέχει σε συντονιστικό όργανο με μοναδικό κριτήριο το φύλο της κι όχι τις θέσεις της.
Όπως το βλέπω η ποσόστωση είναι κατάφωρη παραβίαση της θεμελιώδους αρχής της ΠΑΣΑς: "αμεσοδημοκρατικές λειτουργίες".
Με την ποσόστωση παραβιάζεται η "από τα κάτω" βούληση και αρχίζουν οι αστερίσκοι.

Γ. Χατζηχρήστος said

at 8:06 pm on Oct 12, 2009

Αποσύρω την ένστασή μου και τροποποιώ το σχετικό.

Γ. Καλαντζόπουλος said

at 10:04 pm on Oct 14, 2009

Νομίζω ότι θα πρέπει να μπει η έννοια της "αντιπροσωπευτικότητας" που είναι περισσότερο ποιοτική, σε αντίθεση με την έννοια της "ποσόστωσης" που έχει και ποσοτικά στοιχεία.

Επίσης αν θα μπουν "ποσοστώσεις" θα πρέπει να συνοδεύονται με δύο χαρακτηριστικά:
1. Το χρονικό: δηλαδή μέχρι πότε ισχύουν
2. Το μέτρο που προσδιορίζεται η ποσόστωση: Όταν λέμε το 1/3 για τον ΣΥΝ είναι προσδιορισμένο, όταν λέμε ότι το 1/3 στις υπόλοιπες συνιστώσες είναι απροσδιόριστο. Η υπόθεση θυμίζει το ζήτημα με τους ...ευρωβουλευτές ο 1ος και ο 3ος από τον ΣΥΝ που είναι συγκεκριμένος τρόπος προσδιορισμού, ενώ το 2ος από τις συνιστώσες είναι απροσδιόριστο

You don't have permission to comment on this page.